Nyfiken och längtande

Det mest negativa med att julkänslorna kommer såhär extremt tidigt är att det inte kommit ut någonting nytt alls nästan om julen 2014 än... 
 
Sitter och drömmer och undrar vad för nyheter vi kommer se och vilken trend som lyser starkast i år. Senaste åren har ju varit väldigt mycket färg, julgranar i färg, kulor i regnbågens alla färger och allmänt "modernt". I år är jag sugen på en riktigt klassisk, lantlig och ljus jul! Det blir nog att införskaffa en vit plastgran igen, eftersom någon tog (!?) EN del av min gamla när vi hade översvämning i vårt förråd i vårt förra boende och allt stod utanför ett par dagar... Jag vill allra helst ha riktig gran men det är inte praktiskt när man har småbarn. Och speciellt inte praktiskt för oss nu då vi har en matta som täcker hela vardagsrumsgolvet - ja den är enorm och helt ljuvlig - men jag vill INTE sticka mig på granbarr hela 2015 ;) 
 
En av mina barndomsvänners mamma är lika frälst i julen som jag och hade fått in en katalog på hela 300 sidor full av julen 2014 häromdagen och retades med via facebook. Nu väntar jag spänt på att hon ska meddela om de har en hemsida vi andra kan få kika in på redan nu så jag lovar att uppdatera er med adress om hon lyckas få tag i en, slänger sålänge in bild på omslaget så kan ni få drömma en stund ni också... :) 
 
 Av omslaget att döma känns det som ett klassiskt år, till min förtjusning! Älskar adventsljusstaken med hjärtat och två hästar! 

Kommentarer
Postat av: Julfreak

Hej fina du! Vilken mysig blogg du har, den ger verkligen julkänsla! Jag har liksom du OCD (obsessive christmas disorder) haha ;) och tänker på julen dag ut och dag in. Jag har även ett jul-instagramkonto, så jag tänkte fråga om du ville göra lite reklam för den här i bloggen så kan jag göra samma sak :)
Min instagram heter @christmas_ilove
Hoppas du får en fin dag! Kram

2014-07-08 @ 18:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0