Vilken present!

Tänka sig att man har en sambo som känner en utan och innan alltså! Okej, efter 6 år ihop och nästan känt varandra i 9 år kanske man inte kan räkna med annat? :) Men nåväl, han vet precis vad han ska ge mig i present för att jag ska lysa av glädje. Först hade han försökt fixa så vi skulle på vårt favoritspa under deras julbordsveckor, men självklart var det fullbokat ända fram över nyår.. Trist! Men då lyckades han istället boka in oss på julbord på Sjömagasinet, den absolut mysigaste restaurang som finns i Göteborg tror jag... Minst sagt. Ni vet ju att jag redan pratat om att gå dit i år, och nu blir det verkligen av tack vare honom :) Hon som höll i bokningarna hade sagt till honom att "nu hade du tur!" så det var nog väldigt överbokat där också alla redan. Tänk vad tidigt man måste vara ute egentligen, om man vill ha det lite lyxigare. Men nu ska jag dit, njuta en heeeel lördagkväll med mys, mat och underbar miljö. Bättre present kunde jag inte få i år tror jag. :)




Kommentarer
Postat av: Therese Karlstadjul

Ååh vad gott och mysigt! :)

2011-11-10 @ 19:03:51
URL: http://goteborgsjul.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0