I'm alive

Hej på er trogna julläsare! Tänka sig att så många kikar in här trots att det varit helt dött från mig ett bra tag (för länge med andra ord!). Kul att ni envisas med att vänta på ett livstecken från denna trötta tjej! Mitt liv är inte så jul-inspirerat för tillfället - det består mest i att orka jobba, få i mig ordentligt med mat innan kroppen skriker efter sömn. Med andra ord, jag är helt sanslöst trött, dygnet runt men tack och lov går jag mot bättre tider och börjar sakta men säkert bli piggare så håll ut! :) Tröttheten har en naturlig orsak förresten, en bra naturlig orsak, mer om det lite närmare jul. För nu mina likar, nu närmar vi oss snabbare än man hinner ana..

Men VAR TUSAN ÄR VINTERN? Förra året vaknade jag den 9onde november och det var massa snö utanför. Nu är det grått, kyligt och 5-10 grader plus. Inget väder för mig, jag längtar efter snö, vitt, minusgrader och ljuuus! Är det någon där ute som har snö? Verkar ju som det är snöfritt från norr till söder, en ovanligt sen vinter och förra året en ovanligt tidig. Vädret slutar väl aldrig förvåna! Bara snön kommer innan julafton blir jag nöjd, det blir ju inte detsamma utan en vit jul..

Nu har jag en hel del idéer till inlägg som ska komma framöver, så tro inte att jag lagt ner - nejdå, denna julen ska absolut innehålla massa smarrigt som förra. Sitter just nu och klurar på vilken julkalender jag ska köra som årets i bloggen, förra var ju Pettson och Findus - tomtemaskinen, en stor personlig favorit. Sunes jul är ju alltid skojig.. Äsch, vi får se :)


Såhär hade vi det 9onde november 2010, 3 mil norr om Göteborg. SÅ vill jag ha det!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilken mysig blogg du har, så kul när man hittar guldkorn i djungeln av julbloggar.



PS. Ska man gratulera till tröttheten?:)

2011-11-08 @ 19:44:32
URL: http://sannasjul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0