JAG ÄR IGÅNG IGEN!

Oj, vad det har varit dött här i min älskade julblogg! Ser att jag inte skrivit sedan november 2012 - snacka om att mitt liv varit totalt uppslukat av min fantastiska dotter som kom i maj 2012 och hon älskar redan julen och tomten, hurra! 
 
Denna julen kommer bli ÄNNU bättre kan jag meddela - då vi väntar på lilla syskonet i slutet av augusti. Så inte undra på att jag sitter här alldeles tokig av längtan inför höst, vinter och JUL såklart. Tråkigt dock att inte många andra kan hålla med mig om min längtan - alla i närheten får spader på mig när jag nämner höst, vinter eller jul så då får jag helt enkelt in och skriva av mig här där jag vet att några är lika tokiga som jag, haha! 
 
Kommer strax uppdatera med ett inlägg om årets julkalender - Ville bara skriva av lite info om varför det varit dött och hoppas att någon fortfarande kikar in här då och då för i år lär det bli jul för hela slanten hos Christmascarol igen! Jag är mer taggad än någonsin känns det som, men det är kanske inte så konstigt när man sitter höggravid mitt i sommaren och bara längtar till mysiga, snöiga kvällar med tända ljus och varm glögg och pepparkakor..... Mmmm... 
 
På återseende kära jul-vänner! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Hej,

Jag skulle vilja komma i kontakt med dig för ett event jag planerar för julbloggare men hittade inte din e-postadress. Kan du mejla mig är du snäll?

Mvh

Christoffer

ps. Vänligen publicera inte denna kommentar.

2014-10-24 @ 13:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0