Tänk om?

Jag drömmer och hoppas, men det hoppet är inte stort om jag ska vara ärlig. För 11 år sedan så började det snöa kvällen den 8onde november här i Götet. Jag blev så glad, det var dagen innan min 12-årsdag och jag längtar varje år efter en vit födelsedag. Men det snöade inte mycket så jag blev mäkta förvånad när jag vaknade till en halv meter snö på morgonen, 9onde november! Det är det jag drömmer och hoppas på, en vit födelsedag i år, på min 23dje vinter. Men med detta regn och rusk vi har så tror jag  nog det är större chans att vakna till grått och trist höstväder! 
 
Snart kommer jag fylla på här i bloggen med massvis av juligheter, så håll ut kära läsare, jag har inte glömt bort julen i år :)

Kommentarer
Postat av: Amandas jul

Man vet aldrig, jag håller tummarna för dig och snön :)

Svar: Tack, blev ingen vit födelsedag trots att vi hållt tummarna :( Hehe!
christmascarol.blogg.se

2012-11-04 @ 10:28:09
URL: http://amandasjul.blogg.se
Postat av: Em

Jag håller självklart tummarna för att du får en vit födelsedag! Och jag tycker allt att det är dags att snön infinner sig, och kylan. Är inte kul med det här vädret.

Svar: Blev ingen vit födelsedag här inte.. Men är lika glad för det tack och lov ;)
christmascarol.blogg.se

2012-11-05 @ 07:02:04
URL: http://eeebee.se/underbarajul

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0