Förberedelser...

Julförberedelserna är igång. Jag har handlat lite nya julsaker för i år, som jag skrev i föregående inlägg. Jag har tvättat alla julgardiner och juldukar så de ska lukta nytvättat, nu har jag bara strykningen kvar till ikväll. Har sån stor lust att hänga upp gardinerna redan, trots att det är två veckor kvar till första advent och jag brukar försöka hålla mig till Lucia med pyntet men vad tusan, två veckor extra med julfint kan väl knappast skada? 
 
Förbereder ni er redan? 
 
Ikväll ska jag testa glöggen jag fick i present, Vildmarksglögg! Givetvis lite pepparkakor till :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Falksonchristmas

Håller med dig, det är svårt att hålla sig från att tjuvstarta :-) Vildmarksglöggen tycker jag är riktigt god, testade denna förra julen. Ps, snygg blogg med bra upplägg.

2012-11-30 @ 08:58:53
URL: http://falksonchristmas.cybersite.nu/
Postat av: Arvid

Intresserad av länkbyte? Jag har en julblogg. Maila mig om det är intressant.

2013-11-07 @ 17:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0