Den som väntar på något gott...?

KUL att besökarna blir fler och fler för varje dag som går och varje dag närmare julen ;-) Det gör en mer taggad till att uppdatera allt mer och kom gärna med tips och ideér på vad ni vill ha mer om, mindre om och sådär.

En sak jag kom på häromdagen är att nu måste ju det snart dyka upp lite julmagasin i affärerna. Jojomen, Allers har varit ute i god tid och tidningen kom ut igår, hur sugen blir man inte på att springa raka vägen och köpa sig en tidning?! Jag vet att 101 ideér kommer snart också, närmare bestämt 18 oktober. Den tidningen tycker jag om! Sedan kommer en annan favorit ut, även den i oktober, 27e närmare bestämt, Allt i Hemmet Julspecial. Åh, tänk så mycket mysig läsning... MEN, inte kan jag köpa någon av tidningarna redan. Då har jag läst ut den på en halv sekund, blivit arg på mig själv för att jag inte sparade några sidor till en annan dag och tycker att jag var dum som köpte tidningen redan i mitten av oktober. Däremot kan det ju vara till fördel att köpa den NU - dels vet man att man verkligen får ett exemplar, dels så har man säkert glömt av det mesta som står i tidningen redan om en månad - om man heter Cissi ;-) Så då kan jag ju läsa den igen! Hmm.. Jaja, det tåls att tänka på.. (Jag känner en som kommer stoppa ner tidningen i korgen nästa gång den finns tillgänglig)

Har någon fler datum med andra tidningar får ni gärna slänga in en kommentar eller länka till ett inlägg där ni skrivit fler datum, tidningar är inte min starka sida så har inte jättebra koll på alla datum.



Denna bild är tagen 9onde november 2010 i området jag bor. Snälla, SNÄLLA, låt mig vakna likadant denna födelsedag! :-)


Kommentarer
Postat av: Tomtens Dotter

Jag tror att det var Jessica (julilaloland.blogspot.com) som hade en sammanställning för en vecka sedan :-)



Allers var ungefär som vanligt. Isabellas var kitschig och kul.



Precis som du väntar jag på 101 ideer. Och på Hembakat, den var UNDERBAR förra året. Amelia tyckte jag var jättebra de första åren, sen blev den rätt trist, så den har jag hoppat över både förra och förrförra året.

2011-10-12 @ 21:55:05
URL: http://tomtensdotter.blogg.se/
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Jag är också en ny julbloggare! Längtar som bara den till julen! :D

2011-10-12 @ 22:12:31
URL: http://emelieschristmas.blogg.se/
Postat av: Helena - Hellys Jul

Jag längtar efter Martha Stewarts jultidning. Där kan man snacka pynt!

2011-10-13 @ 21:06:38
URL: http://hellysjul.blogspot.com
Postat av: Victorias Jul

Den 27 oktober kommer hembakats julspecial

2011-10-15 @ 21:04:11
URL: http://victoriajul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0