Kan man längta mer?

Det är inte klokt vad jag kan längta efter snö nu när dagarna allt mer närmar sig december månad. December är julens månad för mig och julen ska innehålla snö för bästa effekt. Det känns som att det är dumt att hoppas för mycket i år, får väl kanske vara glad att vi haft två riktigt fina vintrar här på västkusten de senaste åren istället! Men, jag kan inte göra annat än att längta ännu mer till snön efter igår... Jag fick ett par efterlängtade boots av min kära mamma i present, och de kommer vara så snygga att knarra omkring i snön med!!!

Tyärr lyckas jag inte kopiera bilden på bootsen från Åhléns hemsida så är ni nyfikna på vilka jag pratar om så kan ni kika in HÄR :)

Tur att det åtminstone blivit lite kallare ute så jag kommer kunna använda dem lite ändå utan att skämmas. Kanske dags att inviga dem idag när jag ska traska ut för att se om jag kan hitta lite fin vitmossa att dekorera mina krukor med. Pysselbilder och tips kommer efteråt :)

Kommentarer
Postat av: Therese Karlstadjul

Jag vill också ha snö nu! :) Det är i alla fall inte riktigt lika milt längre utan är nu nere på runt 0 grader, woho! Har längtat efter lite kyla. :)

Sv: Ja, jag hoppas att du kommer gilla det lika mycket som jag gör. :)

2011-11-13 @ 10:27:07
URL: http://goteborgsjul.blogspot.com/
Postat av: Therese Karlstadjul

(Alltså fudgen)

2011-11-13 @ 10:27:25
URL: http://goteborgsjul.blogspot.com/
Postat av: Anonym

december är så härligt, massa mys o god mat

2011-11-13 @ 17:56:47
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0