9 november 2011 - ingen snö men kallt

Fick ingen snö, men hade inte räknat med det heller direkt med tanke på vädret vi haft det senaste :) Dock var det bara 1 ynka grad ute  vid åtta, så vi kanske går mot lite kallare väder ändå, och vinter :) Hope so!

Varför jag minns just 9onde november förra året med snön och allt kanske verkar konstigt, men det är inte konstigt, jag fyller nämligen år. Hela 22 år idag. Känner mig varken äldre eller yngre. Det är inte som när man var liten längre direkt men så blir det ju :) Fick en väldigt underbar present av sambon iallafall, vi ska på julbord på Sjömagasinet den 26e! Åh så underbart. Han vet allt vad jag gillar :) Ett lyxigt julbord, det ska bli så kul och spännande. Tydligen hade vi haft tur att han bokade redan, det fanns snart inga bord kvar att boka, så skynda er om ni vill dit!

Jag ska inte fira min födelsedag idag, det får bli en fika med familjen imorgonkväll istället för idag slutar jag 21 och det blir alldeles för sent med fika närmare tio en onsdagkväll :) Men jag hoppas alla ni har en superbra dag och att någon av mina läsare uppe i norr kan njuta av snön som lyser med sin frånvaro hos mig??? Kommentera och lägg ut bilder på era bloggar isåfall så jag får se lite vit lycka... :)





Kommentarer
Postat av: Amandas jul

Grattis på födelsedagen! :)

2011-11-09 @ 11:32:29
URL: http://amandasjul.blogg.se/
Postat av: Tomtens Dotter

Hipp hipp hurra hurra hurra hurra

2011-11-09 @ 20:10:43
URL: http://tomtensdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0