Tänk vad tidigt man börjar

Nu har jag hittat ännu mer tjuvkik på julens fina saker! Man börjar verkligen tidigt alltså.. Inte ens augusti är slut och de har börjat komma med kataloger med julens underbara saker. Jag är inte ledsen för det dock :) Denna gång var jag inne hos Rustaupp och fick lite smakprov på hur julen på RUSTA kommer att se ut.. Har redan börjat tvivla på att mina turkosa julgranskulor kommer användas i år... Se bilden nedan på den vackra, vita granen så förstår ni vad jag menar! DEN stilen skriker Cissi lång väg... :)



Så mysigt att jag nästan får panik... Vitt och silver! Kolla dem fina "tassels" som hänger i granen! Äkta Montazami-stil. Lite lyx och myskänsla på samma gång. Ljusstaken bara måste jag ha också.. Och de mysiga fällarna som ligger vid granen... Ja, bilden är ljuvlig om du frågar mig!


Lite lantligt mysigt på något sätt känns detta och med andra ord helt rätt för min del. Vi får väl se hur mycket plånboken vill öppna sig denna jul, känns som jag kommer vilja öka mitt förråd massvis men det vill jag ju varje år.. Källaren fylls med en hel del julsaker redan - vi bor ju i en etta så allt kan inte användas varje år utan man får välja och hitta sina favoriter för året :)

Kommentarer
Postat av: Marie/Underbara Juletid

Jag gillar också den vita granen!!

Viskar: jag bor i villa men får ändå inte plats med alla julsaker utan måste också välja.. schhh..

2011-08-13 @ 10:24:42
URL: http://julen.gladers.net
Postat av: Johanna

Ja det ser verkligen helt underbart ut! :) det där med hur man ska få plats med allt är ett evigt bekymmer...

2011-08-15 @ 14:39:15
URL: http://arildsdottir.blogg.se/
Postat av: Johanna

det skulle vara jätteroligt att få vara länkad på din jullänksida :)

2011-08-15 @ 14:55:26
URL: http://arildsdottir.blogg.se/
Postat av: Tomtens Dotter

Äh man måste ju få drömma och planera lite :-)

2011-08-21 @ 20:59:16
URL: http://tomtensdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0