Adventsljus

Idag har det varit riktigt höstrusk, ösregn hela dagen och jag som ville gått en härlig promenad.. Så blev det inte! Har dock fått gjort en hel del annat, bland annat handlat presenter till födelsedagsbarnen som fyller imorgon samt köpt fyra stora vita blockljus som ska användas till adventsljus i år. Köpte även en silvrig ljuspenna på Panduro som jag tänkte skriva siffror 1,2,3,4 på ljusen med och sedan köpte jag en pärl-slinga på ikea i rött som ska få dekorera både adventsljusen och min ljuskrona i köket tillsammans med lite lingonris. Åh, nu är jag verkligen i pysslar-tagen och vill ha första advent nu så man kan börja på allvar utan att känna sig allt för konstig :-) Hur ska era adventsljus se ut i år?

Det finns många ljus som inspirerar mig och jag ska nog hitta på en riktigt bra dekoration.. Slänger in lite bilder på adventsljus i stora, vita blockljus så ni också ska få lite inspiration och se vilket håll jag lutar åt i år. Vitt, lite lantligt och hyffsat enkelt!





Tycker det var jättemysigt med bilder på ljusen som i sista kortet! Men jag lovar att fixa min kamera tills det börjar bli advent och jul så ni får massvis med smarriga bilder och så ni ser exakt hur jag gjort :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0