13 oktober...

... och jag startar en Jul-blogg! Det är nästan lite skrämmande om man tänker efter... Men jag har alltid älskat julen och det är den absolut bästa högtiden på hela året, enligt mig. Köpte Allers julmagasin idag som redan kommit ut i butikerna, det fanns massvis med pyssel och bra läsning! Fick även köpt lite nya doftljus på ikea.. Inga mindre än med doft av pepparkaka. Måste vara en helt ny doft, för den har jag aldrig hittat där förut. Gott luktar det iallafall! :-)

Nej, nu ska jag ta och göra det jag loggade in för att göra, trixa lite med designen så jag får den iordning. Just nu känns väl allt lite pannkaka, men det kommer bli bra när jag blir klar.. Det får ta sin lilla tid bara. Ha tålamod så hörs vi snart igen, ska uppdatera så ofta jag bara kan och har massvis med smaskiga kategorier för alla er jul-sugna där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0