Vinterland

Hej från ett snöigt Göteborg! Igårkväll började snön komma, det snöade hela natten och idag är det alldeles vitt och massor med snö ute. Snälla, låt det ligga kvar, åtminstone en vecka så vi får en vit första advent!

Igår var jag iväg med en vän för att handla och kika lite i affärer. Vi gick in på Baushaus och där hittade jag den. Den var så perfekt, den var precis vad jag drömt om och letat efter, bättre kunde det bara inte bli! En söt, fin och vacker liten plastgran i alldeles perfekt storlek för en etta. Endast 180 cm, vilket gör att den kommer få plats bra samtidigt som den inte är för liten och tråkig. Men det bästa av allt är ändå att jag vågade slå på stort, den är vit och silver! Alldeles, alldeles underbar... Nu har jag hamnat i nästa steg, vad ska jag nu ha för färg? Jag kan ju inte ha vitt och silver på kulorna, som mitt tema är i år för övrigt. Funderar på lila, det passar så bra ihop med det vita och silvriga.. Det gör även svart men det känns en aning tråkigt. Vad tror ni? Slänger in en bild nedan på granen som jag hittade på bauhaus hemsida, tänk när jag får packa upp den och pynta! Jag vill inte vänta längre nu.... Ge mig jul!


Endast 229:- på Baushaus, och det tycker jag absolut det är värt! Det kommer bli så fint, så fint :-)

Ha en superduper lördagkväll, det ska jag ha för min sambo kommer hem strax och är hemma till imorgon kväll! Här ska mysas ordentligt! :-)

Kommentarer
Postat av: Jennie

lila låter jättefint :)

2010-11-22 @ 05:58:25
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0