Pepparkakshus..

Suttit lite och letat efter roliga ritningar på pepparkakshus. Då Luciahelgen blir helt fullspäckad för min del i år så kommer vi ha vårt traditionella julbak redan fredag den 10onde december. I år vill jag utmana både mig själv och pappa lite förstår ni, jag vill se pappas gamla ådra komma tillbaka med pampiga pepparkakshus och roliga kreationer! Så har ni bra förslag på sidor där det finns ritningar på mer än bara traditionella hus så skriv gärna det, är tacksam för alla tips jag kan få för det är MYCKET att gå igenom själv kan jag lova... Det finns en hel uppsjö av olika sidor med ritningar och annat skoj. Hittade ett hus jag blev så otroligt faschinerad av som jag måste visa er, man måste visserligen vara proffs för att lyckas med ett sådant hus men drömma går ju? :-)


Vad säger ni om detta otroliga hus? Man vågar knappt tro det är gjort av pepparkaksdeg! Jag måste hitta någon bra ritning... Kanske ska man göra en hel liten stad? Eller någon mäktig byggnad.... Hm.. Hjälp mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0