Lantliga änglar

Nu är jag hemma och har shoppat färdigt för idag. Blev riktigt trött av att gå omkring i affärer ett par timmar, det är inte lika uppiggande som när man har någon med sig att prata med, men visst är det skönt att få lite egen tid och gå omkring precis vart man vill när man vill!

Fick köpt årets två första julklappar, en till min mamma och en till min pappa. Väldigt skönt att ha det påbörjat och skönt att två av de svåraste är klara först! :-) Vad det är tänker jag dessvärre inte avslöja, man vet aldrig om någon av dem kikar in här och det skulle ju inte vara kul att avslöja något innan jul!

Däremot tänker jag visa er vad jag fick köpt på Panduro, det blev inte mycket men något jag kan hålla mig sysselsatt med ett tag iallafall. Nämligen ett paket med tre stycken söta änglar som man gör själv, nämligen Lantliga änglar! Så jag tror jag kommer börja pyssla på en redan idag, är så sugen :-)


Visst är den söt? Jag tror de kommer bli kanon! :-)
Fick förresten även köpt stickers pärlor i silver som jag tänkte dekorera min ena adventsljusstake med, ett smart sätt att piffa upp en tråkig, gammal ljusstake!

Kommentarer
Postat av: Elin - Julbloggen

sv: Jaa.. Det är riktigt tråkigt.. :-/



Nu har dessutom en "vän" till Hannele skrivit till mig och hotat att hänga ut mig i hennes blogg också. (för att jag inte publicierar hennes förnedrande kommentarer om händelsen).. Jag fattar ingenting liksom...



Strunt samma... Jag låter dem hållas... Barnsligt beteende från deras sida.. Jag har ju bett om ursäkt liksom..



Kram/Elin

2010-11-04 @ 17:53:08
URL: http://julaftonsmorgon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0