Kan bara inte hjälpa det..

Men jösses vilka julkänslor jag har nu! Tänker så mycket på allt som hör julen till idag så jag blir tokig nästan :-) Alla julbloggar är så inspirerande och får en att längta rejält! Och att det var helt vitt och fint ut av frost när man vaknade imorse gjorde ju inte saken bättre och knappast att jag fått upp min ena adventsljusstake i köket sedan igår kväll.. Jag vet, det är jättetidigt men jag pimpade den lite med silvriga pärl-stickers och det är så mörkt och trist på kvällarna och då jag inte har någon fönsterlampa så fick den faktiskt åka upp. Folk får tycka jag är knäpp när de går förbi utanför, jag tycker det är mysigt iallafall! :-)

Är jag ensam om dessa julkänslor? Imorgon fyller jag år, efter det brukar jag längta till jul på riktigt. Det kom lite väl tidigt i år. Slänger in något roligt inlägg senare tror jag, men om det är något speciellt ni vill ha så skriv det! :-)

Kommentarer
Postat av: Nisse-Assa

Jeg har også julestemning, Særlig nå når snøen har kommet her til midt i Norge <3



Ønsker deg noen herlige førjulsdager!



Hilsen Assa

2010-11-08 @ 22:56:48
URL: http://nissasjul.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0