Jag myser

Det snöar idag också. Vad lycklig jag blir! Jag får mer och mer positiva känslor angående en vit jul i år också. Första advent kommer ju iallafall bli vit och kall, om inget otroligt skulle hända. De visar nämligen att graderna ska sjunka en hel del dagarna som kommer och sålänge man har rätt kläder så behöver man inte klaga, eller hur? :-)

Har kikat runt efter ljusblå kulor, som på bilden i förra inlägget, men utan resultat. Suck.. Jag vill verkligen ha det temat nu, men då ska det också vara ljusblå kulor och inte mörkblå som de flesta är har jag märkt. Om någon vet vart jag kan få tag i fina, blå kulor som inte är mörka tar jag tacksamt emot tips! Alla tips är behövliga just nu för rätt som det är så är vi där, när granen ska tas fram och pyntet ska upp.. Eftersom jag har en plastgran i år (första plastgranen för mig någonsin och känns lite läskigt måste jag säga..) tänkte jag faktiskt sätta upp den redan vid Lucia-helgen, fredag den 10onde december närmare bestämt! Den dagen är det nämligen traditionsdags också, julbak med min fina pappa. Vi fick flytta på det lite denna gång, för den helgen är fullspäckad i år, vi brukar annars göra det på söndagen, som i år är den 12e. På lördagen blir det Julmarknad i Dalsland, Dals Rostock (Nära Mellerud) eftersom min farmor kommer vara med och sälja saker där. På söndagen är ju dagen D för min del, Peter Jöback och Luciakröning på Liseberg. Den helgen kommer bli helt fantastisk med andra ord! :-)


Detta är en bild från när första snön kom, nu har vi mycket mer än detta! Mys! :-)

Kommentarer
Postat av: jennie

va mysigt med Jöback på liseberg!!! :)

2010-11-24 @ 17:10:01
URL: http://uniqueangel.blogg.se/
Postat av: jennie

va mysigt med Jöback på liseberg!!! :)

2010-11-24 @ 17:10:42
URL: http://uniqueangel.blogg.se/
Postat av: Ica (Tomtens Dotter)

Hej du!

Kolla in http://www.christmastimeuk.com/

De har kulor i all världens färger, snabb service och helt ok priser.

Har just fått hem en beställning därifrån och allt var mycket väl paketerat, så grejerna var hela när de kom fram

2010-11-26 @ 09:46:15
URL: http://tomtensdotter.blogg.se/
Postat av: Ica (tomtens dotter)

Hej

Jag beställde MASSOR av kulor. Fick en låda i storleken 70*70*70 cm och för det tog de 15 pund i frakt. Du lägger beställningen, sen mailar de dig och talar om vad frakten blir, och först då väljer du om du vill fullfölja beställningen.

2010-11-29 @ 11:01:51
URL: http://tomtensdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0