Herrljunga Glögg: Chili & Mandarin

Chili & mandarin. Då tänker jag Xide. Inte glögg. Hädanefter kommer jag göra det. Sitter just nu med ett litet glas av denna glögg och tänkte ge er en liten recension.

Den är ganska mild i smaken, lite söt, men inte för mycket som en hel del glöggar kan vara annars. Väldigt unik smak på glögg och jag tycker verkligen om den. Hade jag haft russin och mandel i så hade den nog smakat ännu bättre, dock hade jag inget utav det hemma just nu. Men jag rekommenderar denna glögg till de som vågar testa något utanför de speciella "jul-smakerna" och är sugen på något rykande unikt!

Herrljunga Chili & Mandarin får 6 av 10 möjliga tomtar utav mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0