Fullt upp

Hej allihopa! Ser att ni redan börjat sluta gå in här lika ofta i statistiken, och det är ju såklart pga. min dåliga uppdatering senaste veckan. Har haft fullt upp med massvis med saker, födelsedagsfirande, begravning och annat. Men nu är jag back on track och hoppas på att få ge er lite extra inspiration!

Liseberg öppnade i fredags, åh, önskade jag hade varit där men firade min födelsedag då. Däremot ska jag nog till liseberg nu på lördag istället med ett par vänner, dem vet inte vad dem ger sig in på när dem väljer att ta med mig dit ;-) Jag blir ju helt lyrisk med alla julsaker. Men det får dem väl stå ut med? :-)

Nästa söndag är det första advent. Ser ni många ljusstakar i folks fönster? Det gör inte jag! Jag har ju en i köket för att få lite mysljus istället för den strålkastaren jag har i taket, men annars har jag inte satt upp något. Men jag tror inte jag sett i mer än ett fönster, att folk börjat sätta upp sina vackra ljus och stjärnor. Många håller nog på att de ska upp nästa fredag eller lördag, hur gör ni? Vi har haft alldeles vitt och frostigt här i flera dagar nu, det gör att man vill ha ännu mer mysfaktor inne. Julen närmar sig fortare än vi tror... Känslorna i magen blir fler och fler... och det kan knappast bli bättre i år då min farmor och farfar kommer ner och firar jul hos pappa i år, vilket betyder att jag kan vara där och träffa dem och sedan vara hos mamma och träffa alla. Det kommer bli en fantastisk jul 2010!


Kommentarer
Postat av: Therese

Vad roligt, jag ska också till Liseberg med mina vänner på lördag. :)

Sv: Jajamensan, jag tränar på Friskis. Ofta Eriksberg, Västra Hamngatan eller Majorna. Tränar du också på Friskis? Och det är så skönt att träna på morgonen om man har möjlighet, komma igång ordentligt. :) Kram.

2010-11-18 @ 16:55:02
URL: http://goteborgsjul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0