En snabb hälsning från ett snöigt Sverige

Ja, här är det iallafall väldigt snöigt och mysigt! Men verkar som i stort sett hela landet har snö nu, det hör inte till vanligheten vid detta datumet :-) Nu ska jag snart göra mig iordning för att gå ner till bussen och åka in till stan, kan inte ta bilen idag då jag får mina vinterdäck imorgon, tänker inte leva farligt när det går bussar hela tiden :-) Tänker leta efter ljusblå julgranskulor, MÅSTE hitta det men just nu känns det ganska hopplöst.. Ni får hålla tummarna för mig att jag hittar några! Det skulle ju vara typiskt om man hittar singel-kulor som kostar en sådär 30-40 kr styck, då får det nog vara... Man kan ju inte lägga flera hundra kronor på kulor som annars kan kosta under hundralappen. Så rik känner jag mig faktiskt inte :-) Men det är bara att ge sig ut i snövärlden och julshoppningen och leta, leta, leta!

Hoppas ni får en fantastisk dag allihop! Och jag påminner er igen, ser ni att jag glömt länka till just DIN blogg i min lista så säg gärna till så lägger jag in dig. Det är jättesvårt att få med alla, det finns så många underbara julbloggar (och andra också för den delen!) nu att man inte kan hålla reda på alla.


Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas att du hittar sådana julgranskulor som du vill ha, för en billig peng. :) Och smart val att inte ta bilen idag, det är nog förenat med livsfara. Alla med sommardäck bör låta bilen stå nu, för både egen och andras skull.



Sv: De som inte tittar på sport är nog inte bekant med André nej. Men för mig som sett honom i flera år är det jättekul, och jag tror att han kommer göra det jättebra - oavsett om man gillar sport eller inte. :)

Jag har ofta leggings (långa nu under vinter såklart) och kjol, men det blir lite kallt nu. Behöver nog dubbla leggings eller långkalsonger + leggings när jag är ute. :)

2010-11-25 @ 13:29:01
URL: http://goteborgsjul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0