Årets julklapp 2010

Då har HUI idag gått ut med vilken produkt som blir årets julklapp 2010. Vet ni vilken? Surfplattan.

"I dag är surfplattan anpassad för att kunna användas i soffan, framför tv:n, i baksätet på bilen, ombord på flyget, på bussen eller i sängen. Den är mindre och lättare än en vanlig bärbar dator och samtidigt större och mer användarvänlig än en telefon, menar HUI".

Surfplattan ligger i dagsläget på mellan 3000-8000 kronor, vilket är ganska dyrt för en årets julklapp om jag får säga det själv. Enligt HUI så ser de inte så mycket till det kriteriet utan tittar mer på att det är en produkt i tiden och att den representerar en tydlig trend.

Läs hela artikeln här!

Kommer ni köpa en surfplatta till någon i år? Eller står den med på er egen önskelista kanske? För min del är det ingetdera faktiskt. Fast drömma går ju, på min drömönskelista står den ;-)





När man ser bilderna så känns det nästan som att de bärbara datorerna inom en framtid kan slänga sig i väggen. Dessa är ju mycket smidigare om man använder datorn mest till surf och nöje. Kanske inte är så kul att göra uppsatser på en surfplatta dock, men i övrigt är detta en riktigt bra produkt och jag tror på den! :-)

Kommentarer
Postat av: jennie

Tusen tack <3

2010-11-25 @ 10:58:23
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0