Typiskt..

Är så sugen på att göra julgodis eller baka idag. Eller både och. Det jobbiga är bara att min spis gått sönder, har en platta som fungerar och ugnen vägrar bli varm... Suck! Det är precis vad man behöver innan jul! Eller inte.. Jaja, det finns väl julgodis man kan göra där det bara behövs en platta så det får väl bli det. Lite knäck kanske? Eller fudge? Hmmm.. Är bra sugen på att göra allt och lite till, men får helt enkelt ta fram min Mannerströms julkokbok och hitta några bra recept och baka lite. Men det får bli efter lunch. Nu ska jag äta en varm, god taco-soppa för vem älskar inte soppa i vinterkylan? Kanske gör en termos varm choklad sen också och tvingar med mig sambon ut på en vinterpromenad när han spelat klart tv-spelet hos sin vän. Undra när det blir egentligen? ;-)


Kommentarer
Postat av: Therese

Det är väldigt mysigt med vinterpromenader nu. :) Och en termos varm choklad gör ju inte saken sämre!

2010-12-09 @ 18:22:23
URL: http://goteborgsjul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0