Tävling hos Agnes!

Nu som nybliven mamma kan jag inte annat än att längta ihjäl mig efter dotterns första vinter och jul. Har förälskat mig i märket Elodie Details som har så himla söta bebissaker med allt från pälsmössor till ljuvliga varma åkpåsar - perfekta för kyliga vinterpromenader. 
 
Så därför är jag med och tävlar hos Agnes om ett White edition-paket från just Elodie Details! Åhh vad jag bara vill vinna... Det är ju inte direkt gratis med dem sakerna så en tidig julklapp till snuttan vore underbart :-)
 
Är ni sugna på att läsa mer kikar ni in HÄR 
 
Någon mer som fått extrem längtan efter mysiga höstkvällar i väntan på vintern och julen 2012? Jag får mer längtan för varje dag nu.... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0