Tjuvkikat 2012!

Hittade lite olika bilder när jag var på jakt efter lite tjuvkik på inredning för julen 2012. Ser direkt att mycket från förra året kommer återkomma - det vill säga att mycket färger och former kommer stanna i år också men så ser jag också att det förmodligen kommer bli mycket klassiskt vitt och rött och grått, lite gammaldagsjul och precis i stil med mig! 
 
Här kommer ett urval bilder från Åhléns och Village - titta och dröm er bort till julutsmyckade affärer som snart, snart är här! 
 





Älskar kuddarna från Åhléns! 




Kommentarer
Postat av: Jenny

Kransen med julkulorna var precis i min smak - kommer den från Åhlens eller Village?

Mvh Jenny

Svar: Det var från Åhlens, visst är den härlig?! :)
christmascarol.blogg.se

2012-10-13 @ 17:21:09
URL: http://www.jennysegenlilla.blogg.se
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Åhh så mycket fint!

2012-10-24 @ 13:28:50
URL: http://emelieschristmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0