Ny adventsljusstake!

Som varje år så vill jag förnya mina julsaker, i år blir det en ny adventsljusstake igen. Hittade en superfin som gav mig inspiration till något lite mer ovanligt, dvs. inte med den gamla hederliga vitmossan i! 
 


Det är alltså ljusstaken på bilden ovan, med den fina texten "Tänd ett ljus och låt det brinna...". Är kär! Jag har dock helt andra planer på dekorering än vad bilden visar. I år tänker jag köra på temat rött och silver istället för turkos och silver som de två föregående åren, så ljusen ska vara mörkröda, jag har köpt de fina små hjärtanen med siffror som ni ser på bilden, det kommer matcha med röda ljus! Dessutom skippar jag mossan och slänger ner doftande granris, kanelstänger och nejlikor! Kanske något rött pärlband för färgens skull... Snaaaaart har vi första advent vänner!!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0