Julen på IKEA

Har ni varit på Ikea nyss, när de fått upp sina julsaker? Jag var där igår, lördags, med mamma och dottern och strosade runt. Helt plötsligt märker jag att de ändrat om en massa på Ikea Bäckebol, Göteborg. Där står en fin skylt "JULMARKNAD" och så har dem gjort en fin avdelning precis som en julmarknad med julsaker, ätbara julsaker och till och med en rolig bild man kan sätta huvudet i och ta kort ni vet. Riktigt roligt initiativ av Ikea tycker jag! Självklart fick jag med mig lite saker hem. Ett stort paket med röda kulor, snöstjärnor, klockor och en toppstjärna. En rulle med silvrigt paketsnöre också och nya doftljus! Blev dock besviken när jag inte hittade förra årets doft, "pepparkaka". Någon som sett den i år???

Kommentarer
Postat av: Amandas jul

Har inte heller hittat pepparkaka som jag ville ha!! :(

2012-11-12 @ 10:11:33
URL: http://amandasjul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0