Med spänning..

Vad roligt att det är så många besökare här redan! Blir fler och fler hela tiden och ännu roligare med alla kommentarer! :) Man upptäcker ju nya julbloggar genom era kommentarer och märker ni att jag inte har med er bland mina länkar så hojta gärna till så ska jag se till att kika in hos er och länka er sedan :)

Nu mina vänner väntar vi med spänning på en stor RELEASE! Nämligen Årets Blossaglögg! Vilken smak det blir i år släpps om några timmar... Jag sitter med spänning och väntar :) Tur jag börjar jobbet sent idag så jag hinner sitta som en hök här ;) Ett inlägg om glöggen dyker upp senare. Nu frukostdags!




Kommentarer
Postat av: Marie/Underbara Juletid

Jag finns nog inte med bland dina länkar, ifall du vill länka får du gärna göra det.

2011-09-13 @ 20:24:53
URL: http://julen.gladers.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0