Årets julklapp 2011

Vi har väl alla gått och grunnat på vad årets julklapp skulle bli i år, jag har, lixom många andra trott att onepiece haft en stor chans att ta hem vinsten men antar att den inte vann eftersom de flesta barn redan har en! Men i år blev det något helt oväntat från min sida, skulle aldrig ens tänka tanken men visst är det en grym julklapp! Om man nu har råd att ge bort en... :)

Det blev alltså Den färdigpackade matkassen. Vad tycker ni om att den vann? Hade ni hellre sett någon annan sak vinna i år? Jag tycker som sagt det är en bra julklapp men ack så dyrt! Det är inget för vanliga medelklass-Svenssons inte! ;)

Jag hade iallafall inte tackat nej till att få detta i julklapp! Det är väl tråkigt att lägga massa pengar på mat jämt?





Kommentarer
Postat av: Amandas jul

Ganska konstig julklapp, och jag tror nog att man köper något sånt till sig själv isåfall ;) Årets julklapp brukar aldrig bli något som folk tror, och i år blev det verkligen otippat!

2011-11-15 @ 15:52:14
URL: http://amandasjul.blogg.se/
Postat av: Jenny

Sv: Det blir nog inget Tjolöholm för mig i år tyvärr, men kanske Gunnebo i helgen dock som jag inte varit på innan om jag lyckas övertala vissa personer i min familj:) Liseberg tar jag längre fram i december nån gång!

2011-11-15 @ 21:10:21
URL: http://jennysjul.blogspot.com
Postat av: Stockholmsjul

Nja, jag var inte heller helt nöjd med åretsjulklapp! Jag tycke en onepiece hade vart ett bättre alternativ :)

2011-11-18 @ 23:24:48
URL: http://stockholmsjul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0