Tjuvkik GreenGate!

Hej alla goa julfantaster! Kunde hålla mig ifrån bloggen 2 månader innan jag var tvungen att uppdatera lite.. :) Ville bara skriva ut en länk till er så ni kan få drömma lite om julen 2011 precis som jag - GreenGate har nämligen kommit ut med sin webbkatalog för winter 2011 redan! Hur fantastiskt känns inte det? Jag blev riktigt myssugen och stämningsfull av att kika i katalogen.. Det fina blå-vita fastnade jag verkligen för - kanske kommer jag hålla kvar vid mitt vita-turkosa i år också? Hade åtminstone blivit billigt för plånboken om jag lyckas hålla fast vid dem färgerna, men känner på mig att jag lutar mot en lite mer traditionell jul i år, dock väldigt vitt ett år till :) Vi får se, man hinner ju ändra sig tusen gånger om innan vi är framme till det slutgiltiga!


Webbkatalogen hittar ni HÄR!
Titta och njut lite.. Drömma sig bort, sedan kan vi återgå till sommarvärmen :)



Kommentarer
Postat av: Lisas Jul

åh, vad man drömmer! Tyvärr ska allt kosta, men vilken stämning det ger att bara titta ibland också! :)

2011-08-09 @ 13:13:30
URL: http://lisasjul.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0