Mer tjuvkik...

Trillade in på Dixie's hemsida för att kika lite i deras nya höst och vinterkatalog och självklart lyckades jag ta mig till deras julsaker lite snabbt :) Så hittade två stycken typer av adventsstakar som jag bara måste visa er... Nu önskar jag att jag var proffs på att gjuta i betong, vill verkligen ha båda dessa!


Enkel och stilren - precis min smak!


Hur snygga var inte dessa då? Lite annorlunda med värmeljus men absolut något jag skulle vilja ha stående på en byrå eller så...



Kommentarer
Postat av: Lisas Jul

Meeen, hur fina som helst! Tänk om man bara klarade av att göra sånt själv. Tror det skulle sluta rätt illa iafl för min del ;)

2011-08-11 @ 14:41:30
URL: http://lisasjul.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0