Ett viktigt datum i inredningsvärlden...

Nästa viktiga datum för mig är nog 28onde oktober. Det är faktiskt en viktig dag på två sätt, varav det ena är att min söta lillebror fyller hela 18 år den dagen! Men det var ju inte det jag tänkte skriva om här, såklart, utan att det är datumet för när Allt i Hemmet Julspecial kommer ut i butik!

Allt i Hemmet är en underbar inredningstidning, och när de har julspecial är det ännu bättre. Det tråkiga med mig är bara att jag kan inte lägga ifrån mig tidningen när jag har den i handen, det vill säga att jag läser ut den innan jag hinner blinka. I år hoppas jag det finns massvis med inspiration, speciellt om en vit jul, för det är det jag är sugen på i år. Alltså vit och silver/guldig inredning och pynt. Jag har en tendens till att variera mig varje år, men det tycker jag bara är kul, dels för att få en helt "ny" jul varje år och dels för att öka på förrådet med alla fina julsaker!

Vad tycker ni om för färger och former i er julinredning? Ska det vara det klassiska röda, vita och gröna eller tycker ni om alla färg-experiment som körs? För två år sedan var det väl svart och lila om jag inte minns fel. Min personliga favorit och som varit i många år nu är snögubbar. Det är det du hittar mest hemma hos mig under jul!


En del av mina snögubbar liknar denna sötnosen!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Så galet söt snögubbe!! :) Vet du var man hittar snögubbar i den stilen? Märke? Tacksam för svar! Med vänlig hälsning, Sara.

2013-11-27 @ 22:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0