Vill så gärna..

visa er vad jag fick i present igår utav min mamma och hennes sambo, men har ingen kamera och kan inte hitta en enda bild på dessa underbara skapelser på nätet. Så ni får hålla ut ett tag till tills jag får en bild på dem! Men kan berätta vad det är, det är två ljuuuuuuvliga tomtar, ca 45 cm höga, en tomtemor och en tomtefar med vita, vackra kläder med päls och lyckliga ögon! Det föll både jag och min mamma för direkt i affären när vi såg dem, ögonen ser verkligen lyckliga ut! Det är inga billiga tomtar, paret kostade närmare 800 kronor, men det är dem så värda! Blev verkligen jätteglad och det var en mycket bra present att få :-) Dessa tomtar kommer hänga med mig i många, många år framöver och mamma sa att hon hoppas att mina barn inte kommer förstöra dem när det väl blir dags för det, men det kommer aldrig på fråga! Då får dem helt enkelt stå på ett säkert ställe sålänge barnen är små och har lätt att välta och pilla på saker :-) Ja, jag är verkligen NÖJD med detta fina tomteparet, och det kommer vara svårt att hitta någonting jag älskar mer än dem framöver! Synd att ni inte kan få se en bild...

Nu ska jag iväg på lite ärenden, min stackars mamma har blivit sjuk så hon är hemma från jobbet där hon skulle göra smörgåstårtor till imorgon så jag får rycka in och åka och hämta sakerna och göra dem istället. Tur att hon har lärt upp mig sedan barnsben så jag kan det mesta inom restaurang och matlagning och kan rycka in när det behövs. Det kanske är det hon haft i åtanke hela tiden? :-)

Ha en underbar dag allihopa, så kul att så många kikar in här och ni blir fler och fler! Snön ligger fortfarande vit här utanför, jag blir så lycklig! Snart är det dags att införskaffa allt så man kan börja göra julkort, lite pysseltips får allt dyka upp här snart :-)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: Ja eller hur! Jag får nog ta och mejla honom om min idé! ;)

2010-11-11 @ 22:43:15
URL: http://sannaschristmas.blogg.se/
Postat av: Tomtenissans Julblogg

Sv: 96 kr för en tidning var lite väl dyrt och helst när den inte var något att ha.

2010-11-12 @ 23:18:51
URL: http://tomtenissansjul.blogg.se/
Postat av: Jennie

tack för att du är så förstående <3 hoppas verkligen din kväll blev underbar med alla dina vänner :) jag hoppas också vi kan ses snart, det är på tiden :) hehe.



Ullared blev det och jag fick köpt allla julklappar så det känns så bra :) dock var det sjukt med folk!! Men det är det lika bra att räkna med ;) hehe.



Hur har du det? :)

kram!

2010-11-14 @ 15:30:52
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0