Ojoj, håll i er nu!

Nu kommer något riktigt roligt, ett tips jag tycker är GRYMT iallafall! Hittade precis en sida där dem säljer de mest fantastiska julsakerna... Ni kan inte ana vad?! Jo, massvis med disney-figurer så det blir precis som Kalle Ankas jul hemma hos Dig! Hur underbart är inte det då? Jag blev helt förälskad och önskar jag var typ miljonär just nu... Fasiken också, men drömma går ju! ;-)

Dock hittar jag inte pris och så någonstans, har inte hunnit kika så mycket ännu. Men gå in på Fyrklövern och titta om ni blir nyfikna, lovar att inte göra er besvikna! De har även andra julsaker med änglar och tomtar och så :-)


Benjamin Syrsa och datumljus


Musse och Pluto klär granen... VILL HA!


Du kan få leva dig in i när Piff och Puff busar med Pluto... :-)


Exakt som på julafton och Kalle Anka!





Håll i er nu.....


Tomten i Tomtens verkstad som inte nog med är fin, den spelar också Tennsoldaternas Marsch som spelas i filmen!


Och självklart finns hela verkstan och köpa för den som vill! :-)

Och inte att förglömma...


Hela Musses jul finns också! Med Kalle och Kajsa som sjunger och spelar, Pluto som leker med paket, Piff och Puff som busar vid en öppen spis och självaste Musse som klär granen!

Jag vet inte vad ni tycker men jag blir iallafall helt förtrollad och kär! Jag måste få reda på priserna, jag måste spara pengar så jag någongång kan ha alla dessa i min ägo... Jag bara MÅSTE! :-)

Kommentarer
Postat av: Elin - Julbloggen

jaa i Göteborg och nära Växjö har de butik :)

2010-11-06 @ 21:32:13
URL: http://julaftonsmorgon.blogg.se/
Postat av: mia

titta på tradera. där händer det att det säljs en del disney från fyrklövern. finns även mycket från deras alldeles underbara servis =)

2010-11-07 @ 14:34:17
URL: http://ehrnbecker.blogspot.com
Postat av: Fia

Nä, vad häftigt! Tomten i Tomteverkstaden är så himla gullig!

2010-11-09 @ 17:50:00
URL: http://julenhososs.blogspot.com
Postat av: Linda/Julens pyssel

Oj! vad häftigt att ha piff och puff och tomteljusen ovanför en öppenspis! Synd att jag inte har någon :(

2010-11-16 @ 09:15:47
URL: http://julenspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0