Ett litet tips

Tänkte slänga upp ett musik-tips till er, och inte i form av någon låt utan i form av en radiokanal som trax drar igång. JULRADIO.se heter kanalen och den kommer spela den bästa julmusiken dygnet runt hela december månad! Grymt va? :-) Startskottet går den 1 december klockan 00.00 och efter det kan ni lyssna precis när ni vill och känner för det. Länkar er nedan, men tänk på att ni inte kommer in förrän 1 december så om det inte fungerar är det på grund av att ni är lite för tidiga! Enjoy!



JULRADIO.se


Kommentarer
Postat av: Therese

En väldigt bra radiokanal! :)



Sv: Tack! Jag blev nöjd och sitter här och myser och tittar mig omkring nu. :) Det känns bra att ha pyntat redan, så jag får njuta av det länge. Kommer göra lite mer senare, någon tomte och sådär. Hm, ja ju tidigare du tar in granen desto längre får du njuta, men man vill ju inte ta fram den för tidigt heller. Kanske andre advent istället, så har det i alla fall blivit december? :)

Ja, det ska bli riktigt kallt nu i slutet av veckan och framöver, fram med långkalsongerna! :) Just det, det behöver jag köpa... :)

2010-11-25 @ 09:38:17
URL: http://goteborgsjul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0