En av mina absoluta julfavoriter

Förra året fick jag en ny favorit jullåt som jag tror att jag aldrig kommer tröttna på! Budskapet är helt otroligt vackert, låten är så vacker i sig och det bästa är ju att det är självaste Peter Jöback som gör den. Låten har jag faktiskt lyssnat på någon enstaka gång under det gångna året också, bara för den är så otroligt vacker. Så tänkte lägga in den här och ge er något mysigt att lyssna på. Och om ni inte redan hört låten så tycker jag ni ska lägga in den i er spotify-lista eller bränna ut den på en ny julskiva, för mig har den låten blivit ett måste vid jul!

 


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag var på Peter Jöbacks julkonsert förra året, otroligt mysigt och vackert! :)

2010-11-23 @ 14:43:17
URL: http://goteborgsjul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0