Cissi i pysslartagen

Oj vad jag är pyssel-sugen! Och oj vad jag längtar till jul idag! Sitter i Partille hos mammas sambo på hans jobb för har lämnat min sambo på en kurs här så jag åt frukost här och tänkte ta en tripp till Allum så slipper jag åka fram och tillbaka för att hämta honom i eftermiddag. På Allum ska jag givetvis besöka Panduro Hobby och det är den affären som lockar mig att stanna kvar och vänta tror jag. Kanske ska ta en sväng till Rusta också, det gör jag nog först för de öppnar kl 10 och vid 11 ska jag hämta sambon så vi åker hit och äter lite lunch. Mysig dag med andra ord! :-)

Har suttit och kikat på Panduros hemsida en bra stund, letat efter lite inspiration till vad som finns att göra och så. Jag vill ju ha nästan hela affären såklart, men det är trist att pyssel är ganska så dyrt idag.. Men har hittat en del satser med lite olika änglar och så som jag blivit sugen på och som inte kostar allt för mycket så vi får väl se vad de har inne för något ska jag deffinitivt ha med mig hem! Hoppas även på att hitta ett fat eller en skål till mina adventsljus, dem är ju så stora så det är svårt att hitta något som passar bra för jag vill ju få plats med dekoration också, inte bara ljus! Vet inte om jag ska ha en rund eller avlång heller... Vad tror ni?

 

 


Här är ett exempel på en rund...


Och här på en avlång...

Jag kan inte bestämma mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0