Allt i Hemmet - JULSPECIAL

Tidningen jag väntat så mycket på är inköpt, jag bläddrade lite snabbt i den igår men den ska bli läst ordentligt nu alldeles strax tänkte jag. Det ser riktigt lovande ut och jag har redan hittat massvis med intressanta saker och fått massvis med idéer.. Åh vad jag älskar julen! Nu är det 1e november idag, om mindre än en månad, närmare bestämt om 27 dagar är det första advent. Då ska det vara mys på allra högsta nivå!

Måste också tillägga att det är så himla kul med alla julbloggar och att ni är duktiga på att kommentera! Jag inspireras så himla mycket av er allihop och har lagt till en del i min länk-lista nu och har jag glömt just DIG så hojta till så fixar jag det direkt! Vill att alla ska ha tillgång och hitta alla dessa fina bloggar så lätt som möjligt såklart :-)


Kommentarer
Postat av: Underbara Juletid

Vad kul att du också scrappar julkort!

Ifall du vill får du gärna länka till mig ;)

2010-11-02 @ 20:47:37
URL: http://julen.gladers.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0