Åhléns

Jag var på Åhléns en sväng i fredags och kikade lite innan vi åkte hem från jobbet. Wow vilka trender det är i år! Det är verkligen ett unikt jul-år i år, det ser man på alla julgransprydnader framför allt. De hade massvis med söta alternativ till julgranskulor, jag blev förälskad i massvis med pynt och ville ha med mig halva affären hem tror jag. Haha! Jag har annars varit väldigt traditionell av mig tror jag, men i år ska det nog bli ändring på det! Söta skridskor, vackra klackskor, underbara tomtar, glittrande änglar och otroliga stjärnor... Tänk att ha hela granen med saker som ögonen bara dras till, man kan titta i all evighet på dessa söta små saker! Jag har ju funderat lite på om jag ska köpa en plastgran då vi bor så himla trångt och när vi haft en riktig gran så har det varit barr högt och lågt hur mycket man än städat så det känns som en plastgran är ett bättre alternativ sålänge man bor i en etta. Vad tror ni? Jag har kikat lite på vita granar faktiskt, tycker det kan vara riktigt fint och tror ni inte att det var just det Åhléns hade pyntat med och haft i allt detta underbara pynt i? Vill ju ännu mer ha en vit gran nu.... Hm, det tåls att tänka på! :-) Slänger in lite bilder från deras hemsida så ni får se om ni inte hunnit vara där än och se med egna ögon. Jag tycker alla borde ge det en chans, jag var lite skeptisk när jag sett bilder på andra bloggar om prydnaderna men nu förstår jag vad alla menar! :-)

Snöflingan är min personliga favorit tror jag, så lite klassisk kanske jag är fortfarande ändå? Men här är ett fåtal av alla olika typer av julgranspynt som finns, vad tycker ni? Blir ni sugna på att ha mer än bara kulor i granen i år eller vill ni fortsätta vara lite klassiska och ha kulor? Det enda jag tycker är lite dumt är att det är lite mer tjej-saker än kill-saker vilket kan vara lite dumt för inte vill man väl ha sin kille förbannad på grund av att julgranen ser ut som en tjejgrej så han vägrar gran i framtiden? ;-) Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0