Ursäkta förseningen och min tysta blogg

Vet som sagt fortfarande inte varför bloggen konstrar för mig, den vill inte riktigt vara med på noterna verkar det som. Kör till med ett nytt försök IGEN och hoppas på bättre lycka denna gång. Kul att se att så många ändå kikar in, nu närmar vi oss julen med stormsteg och det är inte långt kvar tills dan före dopparedan är här... En kväll som nästan är lika mysig som självaste julafton! Ska försöka få upp de avsnitt av Tomtemaskinen som inte kommit upp, dvs. 4,5,6 och 7. Herrejösses.. Varför ska det bli fel när jag har så många avsnitt att lägga upp? :-)

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag älskar också dan före doppardan. :) En riktigt mysig dag!

2010-12-07 @ 19:26:01
URL: http://goteborgsjul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0