1a december 2010

Godmorgon denna vita 1a december! Hur har ni det? Själv är det lite förkylt men feberfritt idag iallafall. Skönt! Ute är det ett vackert vinterlandskap, julkalendern har börjat idag men jag var inte vaken kvart över sju. Men är så sugen så jag ska nog in på svt-play och kika nu till frukosten. Kan inte hålla mig helt enkelt! :-) Nu är det inte långt kvar till jul.. Tiden bara springer iväg. Idag ska jag ner till källaren och hämta upp lite julsaker, har ju bara adventsstjärna, adventsljusstake och mina fyra adventsljus framme ännu. Och idag känns som en dag man kan ta fram lite mer saker, det är ju ändå december ju! :-)

Vill ha upp min gran, NU. Vill även ha turkosa/ljusblå kulor i den. NU. Fasen, hittar jag det inte på mina sista försök så får jag ju hoppa det. Men jösses vad jag ska vara tidig med det nästa år isåfall! Var lite väl sent påtänkt i år kanske, men det verkar ju ändå dött i affärerna med just de färgerna? Jaja, det är sånt som händer, planer ändras om och man får komma på nytt. Det blir lika bra det! Eller nästan ;-)

Tror ni på julkalendern i år? Jag ska snart in och kika på den som sagt, då kommer jag med min recension och ni behöver inte oroa er för att läsa för tänker inte avslöja något för er som inte ska se den förrän ikväll!


Idag ska lucka ett öppnas för dem som har någon form av julkalender! I år har jag ingen alls, men det gör mig ingenting :-)

Kommentarer
Postat av: Therese

Äntligen december! :)

2010-12-01 @ 10:32:18
URL: http://goteborgsjul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0